Ana Sayfa Alışveriş Sevgilime ne alsam ne alsam

Sevgilime ne alsam ne alsam

119

Sevgililer Günü kutlama fikri ortaya atıldığından beri, bu özel günde sevgiliye ne hediyeler alınabileceği konusu, beyin fırtınalarına sebebiyet verdiği gibi enerjimizi de en fazla tüketen konu oldu.

14 Şubat Sevgililer Günü yaklaştıkça “Sevgilime ne alsam?” sorusu daha da çok sorulmaya başlandı. Bu özel günü, nerede, nasıl ve hangi hediyelerle kutlayacağı konusunda arayış içinde olan birçok kişi var.

NE ALSAK NE ALSAK?

Önce sevgilisine hediye almayı düşünen bayanlar için birkaç tüyo sunalım. Çünkü erkeklere hediye beğendirmek hanımlara göre çok daha kolay. Eğer sevgiliniz çalışan bir erkekse mesleği alacağınız hediye konusunda size bir ipucu verebilir. Günlük yaşantısında şıklığa önem veren bir erkeğe sevgililer günü hediyesi olarak, gömlek, deri cüzdan, kol düğmeleri ve kravat ilk hediye tercihleri olarak düşünülebilir.

Eğer sevgilinizin içinde hala bir büyümeyen bir çocuk yatıyorsa, alabileceğiniz ilginç hediyelerle de onu mutlu etmeniz mümkün. İlginç hediye konusunda kişiye özel hediyeleri, spor temalı ürünleri, hobi-oyuncak düşünebilirsiniz.

Şimdi de sevgilisi için hediye almayı düşünen erkeklere birkaç tüyo verelim.
Aslında bayanlara hediye almak çok fazla zor değil fakat işin içine sevgililer günü girdiğinde, çoğu erkek için bu özel günü daha fazla önemsiyor. Erkekleri en çok korkutan şey aldıkları hediyenin karşı sevgilileri tarafından yeterince beğenilmemesi. Aslında bu gün için erkeklerin çok fazla stres yaşamasına gerek yok. Gökteki yıldızlar kadar çok sayıda hediye seçeneği var.

Tabii ki hediye almadan önce birkaç noktaya dikkat etmek güzel bir seçim yapmak açısından faydalı olacak. Mesela sevgilisine hediye almayı düşünen erkekler onların boyuna, kilosuna, yaşına ima niteliğinde gelebilecek hediyeler seçerse daha iyi diye bir görüş var. Yani kişiselleştirme önemli. Bu özel güne uygun romantik ve manevi değeri olacak hediyelere yönelmek gerekiyor. Bir kadına hediye olarak alınabilecek ilk akla gelen fikir takı ürünleri olsa da, aslında çok geniş bir hediye yelpazesi var. Tek taş bir yüzük, manidar bir kolye sizi sevgilinize karşı ince bir erkek olarak gösterebilir. Bunun yanı sıra kız arkadaşınızın bedenine uygun giyim ürünleri ya da içinde çocuksu bir yapı varsa, ilginç sevgililer günü hediyelerini göz önünde bulundurabilirsiniz.

AVANTAJİX’TEN SEVGİYE TIKLAMAK

Bu yazı beni kesmedi, hediyeleri görmek de istiyorum diyorsanız vakit kaybetmeden Avantajix üzerinden tıklayarak Buldum Buldum sitesine gidin ve sevgiliniz için güzel bir hediye bularak satın alın. Harcadığınız paranın belli bir miktarını Avantajix size iade etsin, ve alışverişiniz daha uygun olsun. Böylece bütçenizi sarsmadan, sağda solda dolaşmadan, stres olmadan bir 14 Şubat geçirin.

Sevgiyle kalın www.avantajix.com adresini kullanmayı sakın unutmayın.

Önceki İçerikİnternetten Tablet Bilgisayar Almak
Sonraki İçerikPozitif Enerji Veren Fikirler